PLAN DZIAŁANIA


Witajcie mija drugi tydzień bez abx.

Cóż akurat pogorszenie od 3 dni. U mnie objawia się ono teraz silnym zmęczeniem. Wygląda to tak wstaję zmęczona i depresją. W pracy dokucza mi mgła umysłowa (świat za szybą, nieprzytomna, mózg jakby pełen toksyn) oraz depresja (nie mam siły dłużej być odcieta od normalnego życia, z obniżonym nastrojem, który nie pasuje do tego co się dzieje w moim życiu- a mianowicie fajny związek, dobra praca, super znajomi).

Nic nie pamiętam.
Dotyczy to zadań w pracy, rozmów z ludźmi, przeczytanych książek, artykułów, rzeczy odłożonych chwilę temu.

Normalnie Alzheimer, choroba Cushinga, depresja, fibromialgia i zespół chronicznego zmęczenia w jednym. To jest przerażające!!!

Mam nadzieje że ciężka fala przejdzie. Może moje występki dietetyczne dają o sobie znać. W końcu bez abx pozwalam sobie na małego loda, tosta, słodki owoc. Może to choroba sama w sobie.

Powiem tak, jeśli sa osoby z moimi objawami to strasznie Wam współczuje. Musicie znaleść siłę byśmy z tego wyszli. Nie poddajcie się zgubnym myślą.

W sobotę mam spotkanie w BIORIFE i ciekawa jestem co powiedzą. Nie wierzę za bardzo w takie rzeczy, choć jest kilka osób, którym ta terapia pomogła (m.in Magdalena Piekorz). Tego dnia mam też tarczycy.

Przypuszczam że moja przerwa w abx potrwa około 6 tygodni. Po których wykonam panel u Wielkoszyńskiego.

MAŁY PANEL-
anaplazma IGG
babesia divergens igg
babesia  microti, equi, bovis igg
bartonella hensellae, qouintana igg
bartonella hensellae, qouintana igm
bruceloza
chlamydioza 3 gat igg
chlamydioza pneumoniae igg
chlamydioza pneumoniae igm
kiła
yersinia entrocolitica igg
mykoplazma pneumoniae igg
mykoplazma pneumoniae igm
ANA



Wcześniejsze badania w CBDNA w Poznaniu wykazały tylko wątpliwą yersinię i żadnej innej koinfekcji, a mój dr leczył mnie na podstawie dodatniego WB i KKI w Igm-ie i objawów. Skoro po roku nie doszłam do niczego, a nawet mój stan jest słabszy to warto zastanowić się czy terapia coś wnosi, czy może coś blokuje leczenie.

Komentarze

  1. A co z Twoim wpisem z ub. roku o Boskim Lekarzu?
    Nadal nie wierzysz w jego teorię o Epsteinie-Barze, kiedy podejmowane przez Ciebie terapie kolejno zawodzą, a Ty jesteś nadal chora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EBV to bardzo częsty problem przy bb i spółce. Nie trzeba nawiedzonego pseudolekarza by o tym wiedzieć. Myślę, że EBV i CMV może być problemem. Na razie wyszło mi tydzień temu w bio (do czego podchodzę z dystansem) ale planuję sprawdzić krew.

      Usuń
  2. Hej! Może zechcesz dołączyć do nas na forum o Lyme, które powstaje? Byłoby miło :) https://lymeforum.pl Pozdrawiam i życzę wyzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Może zechcesz dołączyć do nas na forum o Lyme, które powstaje? Byłoby miło :) https://lymeforum.pl Pozdrawiam i życzę wyzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    Mam 27 lat, z czego od paru ostatnich zmagam się z powracającą w tym okresie depresją. Mimo zmiany stylu życia potrafi się znowu odezwać. Ostatnio mądry, pomocny człowiek po krótkim wywiadzie stwierdził, że prawdopodobnie mam Bartonellę. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałem, ale jeśli tak jest to przynajmniej wiem z kim walczę. Chętnie dowiem się więcej od Ciebie. Pozdrawiam ciepło, D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartonella to ciężki zawodnik :-( . Mimo wszytko mam nadzieje, że jej nie masz.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty