PRZERWA W ABX

No to przerwa... Powód ketony w moczu 50 mg/ml. Tarczyca również daje znać że abx nie są dla niej najlepszym rozwiązaniem podskakując z poziomu 2,2 do 3,90 (TSH)

Lekarz zalecił odstawienie i powtórzenie badan.

To już tydzien bez abx. Pierwsze dni były super, później było pogorszenie, a teraz znowu fajnie.
Cieszę się że trzeba zrobić przerwę. Wiem że są w związku z tym zagrożenia, ale mogą być tez benefity. Mogę zobaczyć co wynikało z ubocznych skutków przyjmowania abx, co z choroby, a co z hrx. Będzie to zdecydowanie nieprecyzyjne, ale może wniesie coś do mojego leczenia.

Podtrzymującao jest ze mną borelyma .

Nie często mam takie dni jak dziś. Objawy są lekkie, mogę spokojnie pracować, a co ważniejsze odpocząć od trybu "Walcz i przetrwaj"

Dziś mogę ocenić jakie koszty poniosła moja psychika. Doświadczanie skrajnych stanów mocno ja nadwyrężyło. Zdaje się że organizm czeka już na kolejne uderzenia, bo przyzwyczaił się do tego że polepszenia jak dotąd nie były zbyt długie.

 Na skórze dziwne wypryski, zadrapania, ale nie jestem pewna czy to nie jest przewrażliwienie na jakiekolwiek "znaki" od koleżanki Bartonelli.






Jedna z ważniejszych rzeczy których sie nauczyłam to fakt że nie ma leczenia uniwersalnego leczenie dla wszystkich.

Na grupach tworzą się barwne formacje:

Pro ABX
Pro ZIOŁA
Pro ABX i ZIOŁA
Pro terapie alternatywne
Any abx
Anty zioła
Anty biorezonans

 I wiele innych.

Z doświadczenia wiem że nie sposób opowiedzieć się za jednym sposobem. Trzeba próbować i sprawdzić co pomoże nam najbardziej.

Miłego dnia,


Komentarze

  1. Jako osoba zainteresowana rozwojem osobistym, często odwiedzam https://psycholog-ms.pl/. Strona ta oferuje wiele interesujących artykułów i porad, które pozwalają na lepsze zrozumienie siebie i swoich potrzeb.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty