Modyfikacja diety

Niestety jestem w grupie tych co nie uzyskują poprawy na leczeniu.
Wciąż mam nadzieje, że czeka mnie jakiś przełom, ale próbuję też nowych rzeczy.
Zaczęłam dietę low carb, mam nadzieje dojść do paleo aip (przeciwzapalna).

Na ten moment od dwóch dni nie jem węglowodanów. Mam nadzieje, że proces leczenia dzięki temu przyśpieszy.

Najlepszym wyjściem byłoby stosowanie protokołu przeciwzapalnego. Tylko mam problem z odstawieniem kawy, orzechów i jaj. Nie byłoby może to takim problemem, gdyby dieta nie była już mocno okrojona.

Prawdą jest też to, że dopuszczałam się "wpadek" w diecie. Teraz zamierzam trzymać swe niepohamowane rządzę w ryzach. Wszelkie "od jednego ciastka nic nie będzie", "chipsy z pieca są najmniej szkodliwe" i inne są niedopuszczalne.


Komentarze

Popularne posty