FLUOROCHINOLE- wprowadzanie moloxinu



Wczoraj przyjechał do mnie Luby. Był przy mnie gdy działy się ze mną te dziwne rzeczy. Wiem, że nie może mi pomóc, ale myślę, że sama obecność dodaje mi spokoju. Czuję się jakbym wariowała. Jestem odcięta, zdezorientowana, mocno osłabiona, mam wrażenie, że odchodzę, choć dalej jestem. Do tego fale lęku. To leczenie to tortura. Nie to gorzej niż tortura! Nie ma na to właściwych określeń.
I zamęt informacyjny, który zamiast pomagać szkodzi.

Oczywiście, po wystąpieniu lawiny objawów zaczęłam pytać innych. Na fitoterapii wrzucili artykuł odnośnie tego, że leki z grupy toksyczności antybiotyków z

grupy Fluorochinolonów:

Ciprofloksacyna: Cipronex, Cetraxal, Ciloxan, Ciphin, Ciprinol, Ciprobay, Ciprofloxacin, Cipropol, Proxacin
Norfloxacyna: Nolicin, Norsept, Chibroxin
Levofloxacyna: Levalox, Levofloxacin, Levoxa, Oftaquix, Oroflocina, Tavanic, Xyvelam Moksyfloxacyna: Floxamic, Avelox, Floxitrat,Moloxin, Monafox, Vigamox
Ofloxacyna: Floxal, Oflodinex, Ofloxacin, Ofloxamed, Tarivid Pefloxacin: Abactal Badania i obserwacje kliniczne wskazują na wysoką i nieodwracalną toksyczność antybiotyków poprzez postępujące uszkadzanie mitochondriów.

 Do artykułu doszła lawina komentarzy- ludzie dzielą się na tych, którzy uważają, że objawy nie są reakcjami hrx na zabijanie bakterii, lecz skutkami ubocznymi leków. Uważają, że szkodzą na psychikę i na inne części organizmu.  Na co mój luby odpowiedział, "przecież ja biorąc levoxę nie mam skutków ubocznych", zdaje się to racjonalne. Ponieważ jak podejrzewamy ma on trochę mniej rozwiniętą postać bartonelli, nie doświadcza tak silnych objawów i reakcji na leczenie. Lecz może mieć też lepszy kod genetyczny jeśli chodzi o metylację, a co za tym idzie detox. Wielu z nas chorujących dostaje dysonansu poznawczego korzystając z grup i for internetowych. Ja staram się czerpać informację przydatne. Widziałam też komentarz jednego z ilads-,że najlepiej być na tej grupie leków ze względu na skuteczność, ale że czasami to jest niewykonalne. Nie dziwę się temu, jestem na granicy. Widziałam wpis "skopanej przez życie", że ten lek jej pomógł. Choć też umierała na nim. Jednak sadząc po wpisach jej stan jest nieco lżejszy, gdyż podróżowała i chodziła regularnie do pracy. Mi się zdarzają częste "na żadanie". Na wyjazdy nie mam siły. Choć to może być mylne spostrzeżenie, byłam przed Moloxinem w Bieszczadach, trochę jeżdżę na rowerku. Może każdemu z nas wydaje się, że on jest już w tym stanie najgorszym, bez możliwości wyleczenia

Uznałam, że nie będę brała moloxinu rano, ale wieczorem. Przez co 3 najgorsze godziny spędzę w domu. Będę obserwować co dalej się dzieje.

W trakcie pisania tego postu miałam już wiele stanów, które uniemożliwiają mi funkcjonowanie. Teraz jest mi słabo, wali mi sercę i mam silny niepokój. Znowu boję się tego co czuję. Nie wiem co się dzieje i to jest najgorsze. Był też mały moment normalności, ale coraz mniej odwiedzają.


Objawy które mi się nasiliły

INTELEKT: Mam wielkie problemy z pisaniem, a co za tym idzie robię błędy, przekręcam wyrazy i oczywiście składnia również pozostawia wiele do życzenia. W najgorszej fazie czuję się nieobecna, splątana, mam pustkę w głowie. To takie dziwne uczucie, że nie możesz myśleć- jesteś obecny i nieobecny.

PAMIĘĆ- prawie nie istnieje, choć jak mam chwilowe poprawy jest wtedy trochę lepsza.

PSYCHIKA: depresja na razie jest łagodniejsza, lęki zdecydowanie się zwiększyły, pojawia się też napięcie i wróciła bezsenność (teraz objawia się jako co godzinne wybudzanie).

INNE: wrażenie omdlenia, pieczenie stóp i rąk (szpileczki), chwilowe bóle głowy, wzdęcia, brak siły, zmęczenie, bóle szyi, kostek, nadgarstków.

Brak objawów skórnych.

Codziennie pytam się za co? Jaki jest tego cel? Czy wygram?
Uwieżcie, że brak mi już sił. Za długo.

MAŁE NIEPOWODZENIA

Molixin namieszał w moim samopoczuciu- zwiększył lęki, bezsenność, otępił,

Od drugiego miesiąca abx jestem bardzo zmęczona, wyczerpana do granic.

Ciągle się boję, że dolega mi coś innego (syndrom odstawienny, nerwica, metale ciężkie, pleść, pasożyty lub wszystko na raz)

MAŁE SUKCESY

Upiekłam ciasto dwa dni temu.
Bardzo mi smakowało, szkoda że następne dwa dni dały popalić.

Dziś po nieprzespanej nocy pojechałam do pracy.

Same uderzenia depresji są słabsze

Ze świata poza boreliozą:

Kim Dzong Un- i Trump podpisali porozumienie. USA ma usunąć mają usunąć bazę  wojskową z Korei Południowej, a Korea Północna przeprowadzić denuklaryzacje. Korea Południowa uważa to za ważny zwrot i szansę na polepszenie stosunków z sąsiadem po wielu latach konfliktu.

Wielbiciele piłki nożnej czekają ma Mistrzostwa Świata.
Polska jest w grupie H- Kolubia, Senegal i Japonia

My wciąż walczymy nieskutecznie o niezawisłość Polskich sądów. Prezydent ułaskawił Kamińskiego, co nie jest zgodnę z prawem.

Komentarze

Popularne posty